Hahaa, vihdoin ja viimein KYMMENEN VUODEN harkinnan ja haavelun jälkeen aion laitattaa dreadlocksit. Oon tosiaan haaveillu niistä ikuisuuden. Teininä, joskus 15 kesäisenä heitin harjan nurkkaan ja päätin etten koskaan harjaa hiuksiani. En käyttänyt hoitoainetta ja annoin niiden vaan olla, kaverit nauroi että Krista harjaa väärään suuntaa...takussahan ne oli aina, eikä se ollu huono asia yhtään. Ainakaan mun mielestä.

Olin jo opiskelemassa Hoipassa kun sitten äidin pitkän suostuttelun jälkeen leikkasin pois ne ihanat itsestään muodostuneet rastapötköt...eihän niitä enää parin vuoden takkuuntumisen jälkeen suoraksikaan saanut. Sillon sitten unohtui, TOSI lyhyiden hiusten myötä myös haaveeni aidoista dreadlockseista. Hiukset oli ihan muutaman sentin pituiset ja voi piru että vihasin niitä.

Hiukset kasvoi ja tyylini muuttui, öh, ehkä hieman viimeistellymmäksi tai jotain. Teininä olin aina porukan friikki. Muut tytöt kampailivat jatkuvasti hiuksiaan, käyttivät tiukkoja vaatteita ja muutenkin ulkonäkö oli tärkeä juttu...erotuin siis joukosta takkuisen punaisen tukkani kanssa ja samettihousuineni :) Kasvatin mahtavan pitkät hiukset. Kun silloin aikoinaan leikkasin hiukset ihan ihan lyhyeksi ne samalla vahvistui ja hiuksista tuli kasvaessaan kauniit ja paksut. Jostain syystä kumminkin leikkasin ne pois 2004 syksyllä ja taas uudestaan 2006 keväällä. Typerää, mutta moni varmaan tietää kuinka turhauttavaa on se odottaminen että hiukset kasvais sen hölmön välivaiheen yli??

Nyt hiukset on vähän yli olkapäille enkä enää edes nuku hiukset auki. Ärsyttää kun on niin liukkaat ja on aina tiellä. Sitten jostain, en tiedä mistä, pamahti päähän taas se jo 10 vuotta sitten keksimäni idea; DREADLOCKSIT!!!! Mieskin lämpeni ajatukselle...se tosin pelkää että musta tulee pahan luokan puunhalaaja ja meillä pidetään sitten jotain ihme piirejä, mitä lie. Heh.

Haluan, oon aina halunnu oikein ohuet dreadlocksit. Sellaiset sormen paksuiset ja pitkät. Haluan myös aidoista hiuksista jatkot, en mitään kuituja. Saa nähdä millon on varaa...ehkä ens kuussa. Tässä kuussa oon tuhlannu jo liikaa vaikka oon toki myynyt tavaraa poiskin ja edelleen on kenkiä myynnissä. Ostin nimittäin kahdet El Naturalistat itselleni (eikä kummatkaan oo vielä ne haaveilemani talvikengät) sekä mulle ja miehelle hamppupaidat ja sukat.

Tällaiset kengät ostin...toiset oli alessa niin olihan ne pakko sitten ostaa!!! En oo kyllä eläessäni omistanu yhtä hyviä ja mukavia kenkiä. Että vaikka hintaa oli, en kadu ainuttakaan euroa. Plussaa on että kengät on ekologiset. Talvikengät on pakko vielä syksymmällä saada...

58%5CNormal%5C2124040n.jpgn570-cuero.png