Olen pähkäillyt tässä meille sopivaa koirarotua ja toki siis kysellyt monista roduista. Minä olen ymmärtänyt että kasvattajilta voi kysellä tarkemmin rodusta ja niin sitten olen muutamille kasvattajille lähettänyt sähköpostia jossa kerron tilanteemme, perheestämme, tilastamme, koiran käyttötarpeesta ja toiveista ja pyytänyt lisätietoja koirarodusta jota ks. kasvattaja kasvattaa ja josta varmasti siis tietää paljon enemmän kuin mitä pelkästään netistä lukemalla voin löytää.

Okei, olenhan minä samoja kysymyksiä kysellyt myös näillä keskustelufoorumeilla, mutta saamatta vastauksia kaikkiin kysymyksiin.

Sain eilen sähköpostia yhdeltä Schapendoes kasvattajalta. Viestissä luki näin "Paskat anna Olla Jo!!!"
Ja todellakin olin lähettänyt VAIN YHDEN ASIALLISEN sähköpostin hänelle. Ja en tunne ks. henkilöä mistään. Kävin vielä katsomassa uudelleen hänen sivunsa, jos vaikka erehdyin, mutta ei, osoite on oikea ja kyseessä aikuinen nainen

Lähetin viestin takaisin, ASIALLISESTI ihmetellen että hän on kasvattaja kun käytös on kaikkea muuta kuin aikuselta odotettavaa, "lupasin" myös olla kehumatta hänen palvelujaan. Kiitin.

Tänään sain sitten taas viestin. Otsikko: "paskiainen", viesti: "Vitun perkeleen SHIT"

Onko kyseessä joku idiootti vai mikä juttu tää on? Mies käski huomenna soittaa ja kysäistä että onko ihan tosissaan ja jos koirat tosiaan tekevät noin sekopääksi niin meille ei kyllä tule koiraa.

Onko tällaisia oikeasti olemassa? Noin törkeitä kasvattajia? Onko kasvattajalla varaa olla tuollainen kun piirit kuitenkin on suhteellisen pienet??