Aaronilla oli eilen 10kk neuvola...tosin hää täyttää sen 10kk vasta viikon päästä, mutta ei se niin tarkkaa ole :) Mitat olivat nyt:

Pituus 71cm
Paino 7160g
Hattu 44,5cm

Terkkarikin sanoi että poika kasvaa ihan selkeästi omalla käyrällään :) Sirppana mikä sirppana, mutta syö silti paremmin kun moni paljon isompi...toki hää myös nukkuu huomattavasti normaalia paremmin ja kuluttaa energiaa kaiken maan töhötyksiin treenaillessa kävelyään!!

Aaron oli alkuviikosta vauvarokossa eli perinteisessä 3:n päivä kuumeessa jota seuraa punaiset näpyt. Junnun tapaus oli kuin suoraan kirjasta eli klassiset oireet. Nyt ei onneks ole mitään enää, mut oli se aikamoista...yhtäkkiä päikkäreiltä herätessä olikin kuumetta 40 astetta ja jo seuraavana yönä pahimmillaan 41,7 astetta. Säikähdin aika kovin ja tissillä hää sitte oleilikin aikalailla. Ihmeen hyvä kuntoinen hää kyllä on nimittäin vaikka kuumetta oli paljon hää silti söi joka päivä yhtä hyvin, yhtä isot annokset puuroa, välipalaa ja päivällistä kuin muinakin päivinä...nukkui toki enemmän. Itseasiassa oli hereillä yleensä 30-60min ja nukkui taas. Ja nyt kun ei enää ole kipeä niin on muuten vaan rassukka ;) Komentaa ei saisi ja pitäisi vaan halia ja kannella...heh.

Omalla rakkaalla Tommysellani oli eilen synttärit :) Ostin lahjaksi Leathermanin jota olin pitkään jo suunnitellut. Niin ja tein mie kakunkin; suklaa-mustaherukkakakku...sellainen jollaista ei ihan joka kahvipöydässä tule vastaan ja se jopa onnistui!!

Niin ja vielä kolmas asia eiliseltä...kävin neurologilla noiden jalkojen takia. Joudun selkäydinpunktioon ja hermoratatesteihin :( Lääkäri olis ottanu sen selkäydinnestenäytteen jo eilen, mutta koska kärsin pahasta piikkikammosta sain kotiin rauhottavan joka pitää ottaa pari tuntia ennen toimenpidettä. Pelottaa ihan järkysti eikä yhtään helpottanu kun hää rupes kertomaan miten se tehdää; "se on ihan yksinkertanen juttu eikä rajota ollenkaan olemista sinä päivänä, se neula vaan työnnetään selkäytimeen ja otetaan pari milliä nestettä" Siis MITÄ HELV**** ja hää oli oikeesti ottamassa sitä näytettä sillä sekunnilla!! Pitää munkin kaikki kärsiä...tuskin siitä edes mitään selviää, tuskin mulla edes mitään on!