Tänään on klo.16 Naprapath...jos vaikka kivut vähän helpottais. Oon JOKA kevät ihan kamalassa kunnossa ja nyt kun sattuu tällä kertaa olemaan lantio niin sitä sitten särkee kaiken aikaa (niin tai on mulla siis tuo yläselkäkin kipeä, mutta lantio vie kyllä voiton). Istua pystyn ja kumartua myös, mutta se istumaan käyminen ja selän suoristaminen onkin sitten ihan toinen juttu. Kun nousen ylös mulla on sekä selkä että jalat niin jumissa että seison hetken ihan kyyryssä...se onkin sitten oikein mukava nousta lapsi sylissä kun pitää suoristaa itsensä lisäpainon kanssa! Lantiota särkee ja kipu säteilee jalkoihin...tästäkään huolimatta en osaa levätä, yksi päivä hinkkasin keittiön lattiiaa puuron jämistä ja muutenkin siivosin keittiötä tunnin verran. Seuraavana ja sitä seuraavana päivänä melkein sama juttu (miksi siis siivota?? Ei vaan voi antaa ollakkaan) ja tänään olen pessyt lattioita myöten kaksi wc:tä!

Olkkarin lattialla on Tempur-sijauspatja joka pitäis siirtää sänkyyn...kyseessä on siis Vepsäläiseltä viikoksi lainaan saatu patja, jos se vaikka auttais selkää...nyt ainakin se tuntuu liian kovalta mulle, mut se voi olla ihan toisen tuntunen runkopatjan päällä. Toki olis aina parempi jos se EI olis mulle hyvä nimittäin hintaa 7cm korkealla SIJAUSPATJALLA meidän sänkyyn on pyöreesti 1000€ ja nyt kun päätettiin vaihtaa sänky kokonaan isompaan niin hinta pompsahtaa jo melkein 1300 euroon. Hulluja hintoja, mut takuu 15 vuotta ja jos se on hyvä ja auttaa mun selkää niin kai se on sen arvonenkin...ei nää selkäkivut koskaan multa kokonaan häviä kun selkävamma kerran on!!